BREAKING NEWS

Thursday, June 14, 2012

Day 5: Volunteer activity at Mainit Falls and Mt Maruyong Resort


5th day : Post program activity then going to Mainit Falls for Hot Spring but not so hot hahhaha and Mt Maruyong Resort
For post program activitiy that lead by Faith (Pangkat Sulo the 2010 Philippine Contingent 37 th SSEAYP) , I’m and Ino need to fix the fan and light but the problem we dont have chance to see the light and fan function or not because on that time dont have electrict.. I wish i can see the light and the fan are functioning. Just pray for GOD, Amin
Then after lunch at tribe house we going to Mainit Falls and also they have Hot Spring there. But the hot spring is not so hot  we spent arount 1 hour then we move to Mt Maruyong Resort to countinue swimming . We have stay for a night because to going back to Nara is very far and Faith very tired. So have post mortem about the ppa also in here.
Versi Bahasa Malaysia :
Hari 5 -  Aktiviti sukarelawan , Mandi air terjun dan kolam air panas di Palawan
Sebelum bergerak tayar van Kami pancit sedikit sebanyak melambatkan pergerakan Kami. Bergerak awal pagi kerana perjalanan yang agak jauh untuk kerja-kerja sukarelawan di bawah program BLESS untuk orang asli seperti memasang lampu, kipas, mencantikkan kelas dan juga penyerahan alat – alat tulis. Kemudian selepas makan tengah hari Kami ke Mainit Falls untuk mandi-manda. Di situ ada juga kolam air panas tetapi tidaklah panas sangat. Kami menghabiskan masa di situ selama 1 jam dan kemudian bergerak ke Mt Maruyong Resort untuk mandi kolam di situ dan juga bermalam di situ kerana ‘driver’ tidak larat untuk membawa kenderaan. Sebenarnya dari Mt Maruyong Resort ke tempat Nara ( tempat tinggal kami) agak jauh dan mengambil masa 2 jam. Oleh itu Kami putus untuk bermalam di Mt Maruyong Resort. Mt Maruyong Resort tempatnya agak terpencil dan privasi . Suasana sungguh tenang dan nyaman sekali .











































"Think About Your Next Trip"

Share this:

 
Copyright © 2014 Koloni Traveler. Designed by OddThemes | Distributed By Blogger Templates20